Az 1994 -ben készült film képes összefoglalója

3. rész. A csere

2015/05/11. - írta: kölyökidő

ZÉTÁNÁL

Virág egy tál frissen kisült pitével mászik be az udvarukban lakó zongoratanár, Zéta ablakán,  és mikor kiesik a kottájából a cseresznyés fénykép, kifakad és  elpanaszolja bánatát.

VIRÁG: Bementem az irodába, és volt ott egy lány és az úgy beszélt velem, mint egy féreggel, tudod milyen az?
Zéta arcán látszik, hogy hát igen, tudja miről beszél a lány.
ZÉTA: Igen ... gyere, nézzünk egy kis Bartókot 

VIRÁG:Jó nézzünk egy kis Bartókot

 Virág próbál a zenére figyelni, de nem sikerül nekituk5.pngVIRÁG: annyira unom ezt az egészet, és unom a strapacipőt, meg az egészséges frizurát..

IRODÁBAN

Az irodában Demeter szorgalmasan borítékol ÉS! készít egy nevezést Virágnak. ÉS! na, gondolnátok? beleteszi az ötös borítékba Virág képét tuk6.pngmég azt is kipróbálja, vajon Gombóc csókolózás közben is tud -e telefonálnituk7.pngtud

ÉTTEREMBEN

 Mindeközben a fontos emberek ebédelnek, jól érzik magukat, néha a versenyről is esik néhány szó.

Attila rosszul érzi magát a sztorizó társaságban, átül András, a fotós fiú mellé, és fel is kéri, hogy jöjjön el fotózni
ANDRÁS: Mi ez? 
ATTILA: Tiniszépségverseny, lányokat kell fotózni
ANDRÁS:  Benne vagyok 

KULTÚRBAN

Kikerülnek a falra a döntősök!

És Virág képe is ott van ! Ki érti ezt?

Virág sem érti

tukr_181_1.png

tukr_182_1.pngVIRÁG: Ott vagyok a falon, de én nem is neveztem be
DEMETER:  Én beneveztelek

VIRÁGÉKNÁL

Virág öccse észreveszi, hogy valami történt

ÖCCS: Mi van, találkoztál a szőke herceggel fehér lovon?
VIRÁG: Nem volt  lova, de szőke, kékszemű és megcsókolt
ÖCCS: téged?
VIRÁG: igen engem!
ÖCCS: békának nézett! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kolyokidofilm-tukrom.blog.hu/api/trackback/id/tr507441482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása